Border Border
Border
border     Leje af huset border
border
Foreningshuset er et oplagt valg til mange forskellige arrangementer. Ingen andre steder i Randers og omegn findes så flotte og tidssvarende lokaler, med en så storslået udsigt.

Ønsker du at leje Foreningshuset eller ønsker du yderligere information se menupunktet "kontakt".

Private
Om det er barnedåb, konfirmation eller fødselsdag så findes der i foreningshuset muligheder for et godt arrangement. Lokalerne egner sig til sammenkomster af 8-100 personer, og med køkkenfaciliteterne er der gode muligheder for at anrette mad ude fra, samt hurtigt klare opvasken.

Virksomheder
De forskellige mødelokaler gør foreningshuset til et oplagt mødested for små som mellemstore virksomheder. Har jeres virksomhed brug for flere adskilte mødelokaler, er der i foreningshuset op til 4 anvendelige rum i stueetagen samt 1 rum i kælderen. Har jeres virksomhed derimod brug for et enkelt større rum til foredrag eller lignende, kan der i multisalen være op til ca. 100 deltagere.

Foreninger
For foreninger er der særdeles gode muligheder for at henlægge en træningsweekend/-lejr til foreningshuset. Kombiner de gode overnatningsmuligheder hvor i selv kan lave mad, med aktiviteter i de andre rum, eller i Dronningborghallen og springsalen.

Institutioner
For børnehaver og skoler er foreningshuset et oplagt sted at holde eks. forældremøder. Kombiner evt. et møde med 1 times spring og leg for børnene i Springsalen. Et sikkert hit!

For idrætsorienterede skoleklasser er en kombination af idræt i hal 1+2, samt teoretisk undervisning i lokalerne i Foreningshuset en oplagt mulighed. Skift mellem praktisk og teoretisk undervisning uden at skulle frem og tilbage mellem skole og hal. Foreningshuset og Dronningborg Idrætscenter tilbyder således de perfekte rammer for at flytte en fast ugentlig skoledag "ud af huset".